Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Kitört a Jackass mánia...XD

2009.01.03. 20:41 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Ahogy a cím is sugallja, bizony engem is ismét elragadott a Jackass mánia. Régebben is imádtam ezeket a srácokat, de csak a sorozatot néztem...hébe-hóba, mikor épp rábukkantam a TV-ben. A filmeket csak most láttam, és újra belehabarodtam ebbe a normálisnak nem igazán mondható dologba.XD Sosem szerettem az egyszerű, szürke dolgokat, így gondolom, nem nagy meglepetés ez a bejegyzés.:D Az elmúlt napok nagy részét azzal töltöttem, hogy a kedves kis You Tube-on nézegettem a különféle Jackass videókat. Jobbnál jobbakat találtam, majd a végén be is linkelek párat, hogy ti is élvezzétek:DXD Azért be kell valljam hogy kissé ilyesztő is ez az egész...mármint mi van, ha egyszer rosszul sül el, egy jópofának tűnő dolog... Nem szeretném azt olvasni egy lapban, hogy valamelykük halálos balesetet szenvedett...o.O Na jó, ezt inkább be is fejezemXD Vannak ők olyan rutinos őrültek, hogy ilyen nem történhet meg:D A síránkozás helyett inkább jöjjenek a videók*.*X'D

Johnny Knoxville és a muris "weatherman"...ez az egyik kedvencem... az a nevetés*.*:D

 

Jackass 2 legjobb részei:D

 

Johnny Knoxville Drunk...

"Get out my fucking room!" végülis nem baj, h a folyosón fekszikX'D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr40855823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása