Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

ez is, az isXD

2008.10.28. 18:09 | Dita^^ | Szólj hozzá!

A szombati buli túl jóra sikeredettXD Szokásos módon 7kor betámadtuk a Tescot, mert azmijenjómár alaponXD Akciós piákkal felszerelkezve elvonultunk egy közeli játszótérre... asztal, pad...már csak a kockás terítő hiányzott meg egy pakli kártyaXD Szép lassan iszogatva megbeszéltük az élet nagy dolgaitXD Kiveséztük okt. 23-át. Mindenkinek volt vmi sztorija, ami vhogy ehhez kapcsolódott. Kilenc fele lementünk a klubba, enyhén volt jó hangulata az embenek annyi bor után.:D Na jó, de nem írkálom le, hogy mennyit ittunk, mert a végén még alkesznek nézik itt az embert...XD Tehát a klubban megkaptuk a szokásos pecsétet, ami nem is volt a megszokott pecsét-.- Elmentem kezet mosni kb fél órával késöbb és egyszerűen lejött a kezemről... akkor persze mentem reklamálni, h hát hogy is van ezXD Kaptam mégegy pecsétet azt kussXD Elkezdődött a koncert...mire észbe kaptam a pogó közepén mulattamXD Eredmény: sípcsont szétrúgva (mekkora zöld flekk van a lábamon:OXD), vki vesémet is eltrafálta, az is szép zöld lett:D A többi koncerten inkább csak táncolgattam, fejet ráztam, ahogy azt az ember teszi egy ilyen bulinXD Hajnalban már nem bírtam tartani azt a buci fejem, úgy fájt a nyakam. Még ma sem műkszik rendesen. Nemes egyserűséggel ilyen droid mozgással tudok közlekedniXD Anya meg folyton kiröhög, h höh hülye gyerek, kellett ez neked... Olyan kedves, de tényleg-.-XD Fél1kor vagy fél 2kor nem tudom, de a bulinak vége lett... elfogytak a zenekarok=(XD Elindultunk haza, illetve én nem haza, hanem Angee-ék előtti buszmegállóhoz, mert h majd ott csövelünk, míg nem jön nekem az első buszom...4-korXD Addig dumáltunk, h jaaaj nézd már 3 óra, még egy óra és itt a busz... Igen ám, de akk esett le, h bizony vissza kell állítani az órát-.- Hopp mindjárt nem 3, hanem csak 2 óra volt... Szívbaj, idegbaj, agybaj...minden elkapottXD Fáztam, fáradt voltam, fájt mindenem, erre még 2 órát ott rohadhattamXD Szegény többiek is ott csöveltek velem, miközben kb 10m-re laktak a megállótólXD De szolidalitásból megvárták velem a buszt:D Rendesek, na.:D Mikor hazaértem, anya hál istennek aludtXD Nem lett volna kedvem hallgatni, ahogy röhög rajtam, mert nem találok bele a kulcslyukba(A)XD Vasárnapot nem kell leírni, gondolom, mindenki vágja, hogy milyen másnaposan szenvedni...erről ennyitXD

Tegnapi napom... hát idegbaj akkor is elkapottXD NEM VOLT NET!:O Reggeltől egészen este 9ig... Minden baj elértXD Unalmamban délben neki álltam az irodalom tételeknek... este 7ig írtam őket-.- És azokat még meg is kell tanulnom a szünetben, ja meg az angol tételt, ja meg a 72db matekpélda, oh meg a töri, öö azt hiszem, ennyi...-.-" Mindegy nem panaszkodom, csak egy kicsitXD Ma megint akartam tanulni, volt net...XD De holnap muszáj lesz, mert nem akarok egynap alatt minden szart megcsinálni(A)XD Fél kettőre volt időpontom fogdokihoz...azt mondta, végre leszedi ezt a szar szájzárat rólam...persze, megint csak időpontot adott, hogy majd akkor szedi le. De ha mostmár nem veszi le, én eskü felrúgom(A)XD És pont szerda reggel kell mennem fé 8ra... szerdán, mikor plusz angol az első óra... nem ám, h másik napon, mikor olyan órám vannak, amiket nem szeressek...áá nehogy már. Alap, h angolról kell hiányoznom, mert az az egy, amit szeretek-.-"

Pff...még csak 3/4 6-.- Anya meg 9kor jön, unatkozomXD Mennyit írtam eddig:O Nem baj, most van kedvemXD

Akkor egy kicsit a mostani őrületről...XD A hetekben ismét egy bandával több, akikért fanatikusan rajongokXD Rammstein(L) Eddig is bírtam, amit művelnek, de most:O Szinte csak őket hallgatom...Illetve Emigrate-etXD (Aki nem tudná, h az meg mi fán terem, annak mondom, hogy Richard Z. Kruspe (Ramm. egyik gitárosaXD) bandája). Tegnap előtt végre eljutottam odáig, hogy le is töltöttem az egyik klipjüket...a 2bőlXD, mmint az Emigrate-nek:D

Csak, hogy ti is megszeressétek^^XD

 

 

 

Tisztára belezúgtam ebbe a klipbeXD Pedig nem nagyon erőltették meg magukat, de vhogy mégis olyan...és nem ám azért, mert Richard...:DXD

Oh, és a legjobbat majdnem elfelejtettem:D Tegnap megint kaptam visszajelzést a www.kikotoonline.hu -tól:D Nem emlékszem, hogy írtam volna már erről, szóval kezdem az elejénXD Kaptam egy felkérést, miszerint a most induló oldalhoz keresnek újságírókat:D (Mondanom se kell, hogy mennyire örültem:D) Aztán választhattam különböző témák közül... zenét választottam:D Így hát, most úgy néz ki, hogy kipróbálhatom magam zenei újságíróként:D Kíváncsi vagyok, h mi lesz ebből. Amúgy is zenei újságíró szeretnék lenni...:D

Ne de most befejezemXD Eleget vertyogtam márXD

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr80737008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása