Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Nem halhatsz meg nélkülem!

2008.10.20. 23:04 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Nos az alábbi zene valahogy arra ösztönzött, írjak egy verset.:) Így hát tollat ragadtam és papírra vetettem gondolataim:

 
Nem halhatsz meg nélkülem!
 
 
Egy árny, mely minden éjjel eljő
Hideg kezeit arcomra helyezi.
Szemem lehunyva hagyom,
Átjárja testem a mindent elnyomó álom.
 
Álmaimban élsz,
A rejtett álmok mezején.
Nem tudom neved és
Nem ismerem lényed.
 
Egy árny, mely álmaimban él.
Minden este várok rá,
Akarom, hogy újra lássam,
Újra érezzem azt a jeges tekintetet arcomon.
 
Álmaimban élő titokzatos lovag,
Szólj hozzám!
Mondd neved!
Mondd, ki vagy!
 
Itt várok rád,
Az álmok oltárán.
Kinyitom ablakom.
S várok, csak rád várok.
 
Szótlan vagy.
Valami bánt, mit nem tudok.
Ölelésed egyre gyengébb
Érzem, szíved erőtlen dobbanását.
 
Oh, nem!
Nem teheted!
Nem hagyhatsz itt,
Hisz nélküled lélegzetem sincs.
 
Megáll a szív, nem dobban többé.
Tekintete oly üres.
Arcomon végig csorduló könnycsepp
Mely a semmibe vész.
 
Felriadok,
Levegőt is alig kapok.
Az éjjelt várom,
Hisz így nem érhet véget ez az álom.
 
A Hold az égen ragyog
És én várok, csak rád várok.
S végül a hajnal első sugaránál csak ennyit mondok:
Nem halhatsz meg nélkülem!

 

 

(És igen, egyes részek valóban a dalból származnak^^)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr19723963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása