Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Szökés MaratonXD

2008.08.14. 15:13 | Dita^^ | 7 komment

A nyáron először fordult velem elő, hogy ilyen későn keljek... Kb. fél órája.XD Kellően fosul is érzem magam, mert míg én ébredezem, a napnak lassan vége szakad-.-XD Az ok, ami miatt azonban ezt bevállaltam, nem volt más, mint a Szökés.:D Tegnap délelőtt nagyon unatkoztam, nem tudtam magammal mit kezdeni, mikor is eszembejutott, hogy Angeem kölcsön adta a Szökés első évadát... DVD gépbe be és indulhat a film... Gondoltam, megnézek 2-3 részt és aztán majd kitalálok valamit...rosszul gondoltam.XD Egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Láttam már pár részt belőle, mikor a tv-ben adták, de a legtöbb még új volt számomra. Hiába tudtam, hogy a végén megszöknek, akkor is érdekelt, hogyan miként.XD És hát igen, Scofield sem egy mindennapos teremtmény^^XD Eddig nem is tűnt fel, hogy milyen helyes ez a kölök.XD Ámultam és bámultam egy-egy résznél. Kár, hogy azok a tetoválások nem igaziak rajta...XD A 15. résznél kezdtem érezni, hogy fájnak a szemeim... Nem is csodáltam, hisz egész nap a gép előtt punnyadtam és bámultam a filmet. Aztán hirtelen azt vettem észre, hogy vége az első évednak...hajnali 5 óra van...anya felébredt, mert indult dolgozni...én pedig itt ültem már-már kifolytXD, vérben úszó szemekkel és nem akartam elhinni, hogy oh már vége isXD Nagy nehezen kikapcsoltam a gépet, bevágódtam az ágyba és azon voltam, hogy na most én aludni fogok. Becsuktam a szemem, de semmi... olyannyira irdatlanul égtek a szemeim, hogy az leírhatatlan. Mintha homok lett volna benne, vagy én nem is tudomXD Anya erre csak annyit mondott, jól van lányom, nem akarsz még kicsit filmet nézni? Kösz szépen anya, tényleg.:PXD Ma legszívesebben ugyanezt eljátszanám a 2. évaddal is, de nem vagyok benne biztos, hogy utána megint át akarnám e aludni a fél napot.XD Komolyan mondom, rosszabb, mintha bulizni mentem volna. Még akkor is korábban szoktam felébredni... Istenem, 3 óra... Hihetetlen. Azt hiszem, megyek és kezdek magammal valamit.XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még egy-két óra és az én szemem is így nézett volna ki...leszámítva a varratokatXD:

Címkék: első alvás hajnal szem szökés scofield maraton véres évad

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr8615846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.08.30. 11:12:17

Én mikor elsőre láttam egy Szökés részt, azthittem az egy film! És bazira élvezettel is néztem meg tátott szájjal, mignem egyszercsak PÁKK vége, 'folytatjuk'. De még ekkor sem esett le, hogy sorozat, gondoltam az idióta Rtl Klub kettévágott egy hosszú filmet (csinált már ilyet, pl a Titanicnál) Szóval megnéztem következő héten is, erre PÁKK megint vége.
Na akkoriban leesett, hogy sorozat - ekkor bár kevesebb lelkesedéssel, de néztem tovább. Aztán rájöttem, hogy egy idegesítő macska-egér játék, megoldás nélkül, túlbonyolítva, és kibogozhatatlan szálakká merülve a végére...
Egyszóval egy nagy szar.

Megértem a csajokat, Scottfield elővillanó meztelen felsőtestéért nyilván megéri nézni, sok ilyet ismerek.

De én tartózkodom az ilyen soha véget nem érő bugyuta hörcsögkerék sorozatoktól...
(Nézzél inkább CSI-t, annak van értelme legalább:) - 1 rész, 1 történet. Nem véget nemérő idiótaság.

Dita^^ 2008.08.30. 11:19:59

Az első 2 évad sztem elég jóra sikeredett:D De kinek, hogy... CSI egyértelmű;) Mindenféle helyszínelőket szeretek, CSI, CSI:NY, CSI:MIAMI. Talán az utóbbi a hozzám legközelebb álló. Mondjuk néha egy kis NCIS is becsúszik.:D

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.08.30. 11:41:40

kéne CSI Budapest :D
Mondjuk lehetne annyi esze egyes tv társaságoknak, hogy ilyesmi sikereket honosítsanak meg itthon. Pl a Rém rendes család Budapesten - a Tv2-n iszonyatosn nagy bukás volt... Senki sem nézte, még kevesebb volt a nézettsége mint a hajnali Mokka című adásnak. :D
Remélem egyszer megjön az eszük - bár mondjuk ez költségesebb produkció lenne.
De legalább valamelyest a médián keresztül legalább helyre próbálnák álítani a Rendőrség amúgy már elég megtépázott hírnevét.

Szóval CSI BP !!! :D

Dita^^ 2008.08.30. 11:46:13

Gyűjtsünk aláírásokat, hátha akkor majd elkezdik forgatni:D Akkor lenne még egy CSI sorozat, ami miatt ottragadok a TV előtt.XD Anno egy-két részt néztem a pesti Rém rendesből, de tényleg csak egy merő szánalom volt... az eredeti nyomába sem ért.

happyrain 2008.08.30. 11:54:59

ti aztán elvagytok xDD CSI: BP hmm én is nézném xDD választhatom én a zenét? ígérem The Who lesz, hogy ne szakítsuk megg a hagyományt >.< xDD

DarkFairy 2008.08.30. 22:48:32

Köszönöm a 10 perce kiadott CSI:BP főszerepet,a színvonalról majd gondoskodunk.Pedig én csak egy helyszínelő akarok lenni,de ha már filmszerep is..^^

Dita^^ 2008.08.30. 22:56:52

oh nagyon szívesen...XD
süti beállítások módosítása