Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Esik...és esik...és esik...-.-"

2008.07.24. 22:16 | Dita^^ | 1 komment

Szeretem az esőt...sőt imádom, de ami már két napja folyik az engem is kezd kiakasztani...-.- Egyszerűen nem tudok kimozdulni a lakásból, mert szakadatlanul zuhog. Nem ám, hogy csak szemerkél vagy csepeg. NEM! Zuhog...-.- Lusta mivoltomból adódóan ritkán megyek hosszabb túrákra, mégis jobban szeretek önszántamból bent poshadni a szobámban. A napok olyan unalmasak, hogy el sem mondható...Ma például a napi programom a következő volt:

1: Anya telefonhívására ébredtem...XD

2: Tudatosúlt bennem, hogy ismét szakad az eső-.-

3: Levágódtam a gép elé, bekapcsoltam a zenét és punnyadtam

4: Rámtört az unalomXD

5: Kivasaltam a hajam és nekiálltam sminkelni. (Na ez kb 2 órát vett el az életembőlXD)

6: Gondoltam lefényképezem, amit alkottamXD

Bár nem sikerültek valami fényesen a képek, legalább elszórakoztam, hogy milyen debil fejem van. Mindegy ennek, hogy sminkelt vagy sem.XD Anyának is megmutattam. Csöppet megijedtXD Bár nem mondta, láttam rajta, hog azt gondolja: Te szent szar, mi az isten borult ennek a fejére...XD

Na jó tényleg nagyon unatkoztam maXD De azért Manson is helyet kapott mellettem ( vagy én mellette?o.OXD).

Más téma. Ma végre megtaláltam a hőn áhított M. Manson könyvet^^ Marilyn Manson:Út a Pokolból címmel. Már a címe is olyan jó^^ 10 év után végre magyarul is kiadták...meg kell  szereznem:D A gond (mint mindigXD) most is a pénz. Mivel megint nem kaptam nyári munkát-.-", nincs egy árva fillérem se...Arra gondoltam, ismét kedves lánnyá változva megkérem anyát, de valahogy elmaradt...nem volt megfelelő pillanatXD Remélem, holnap végre összejön:D És akkor 3-5 napom belül már olvashatom is azt a kincset.^^ Egy kis idézet a könyvből:

"Annak ellenére, hogy híresek vagyunk arról, hogy botrányosan kizsákmányoljuk azokat az ingyenes és drága ciciket, amelyek a rocksztársággal járnak, az igazság az, hogy mi teljesen hűségesek vagyunk a barátnőinkhez. Őszintén bevallom, hogy még soha nem csaltam meg a csajomat. És ez azért van, mert betartom a szabályokat, amelyeket itt olvashatsz:

1. Műmelleket nyugodtan szorongathatsz, mivel ezek nem igaziak, így ez nem megcsalás.
2. Ha nem emléxel a nevére, akkor nem számít.
3. Ha nem hívod fel utána, akkor nem számít.
4. Orális együttlét nem számít, ez olyan, mint egy kézfogás vagy egy autogram.
5. Ha megöleled, az már megcsalás.
6. Ha korábbi időzónában vagy, mint amelyikben a barátnőd, akkor használd a következő egyenletet, hogy eldönthesd, megcsaltad-e vagy nem: Legyen x a 2 ország közötti időeltérés és y az órák száma, ami azóta telt el, hogy egy másik nővel aludtál. Ha y < x, amikor beszélsz a kedveseddel, akkor nem csaltad meg, mivel még meg sem történt, ha x > y, akkor megcsaltad.
7. Ha Európában, Kanadában, Dél-Amerikában vagy Japánban vagy, érvénytelen a házasságod, szóval azzal alszol, akivel akarsz.
8. Ha valakivel egy nappal azelőtt szeretkezel, mielőtt találkozol a kedveseddel, az normális, mivel csak arra gyakorolsz, hogy vele majd nehogy idő előtt menj L.
9. Ha egy előadás része volt, akkor nem számít.
10. Ha a karriered érdekében teszed, az nem számít, da ha a barátnőd azt hiszi, hogy ezzel az ő karrierjét segítheted, akkor az megcsalás.
11. Ha emléxel egy csaj nevére, akivel valaki másnak volt egyéjszakás kalandja, akkor az megcsalás, mivel te többet gondolsz rá, mint az a személy, akivel lefeküdt. Ha ekkor épp single vagy, akkor előre megcsaltad a következő barátnődet.
12. Ha valakinek a szülinapja van, akkor nem számít (főleg ha a tied).
13. Ha a csajnak tetkója van a neveddel, akkor a vele való szex egy teljesen átlagos udvariassági formula.
14. Anális szex nem számít, mivel ez nem közösülés.
15. Ha ugyanaz a neve, mint a kedvesednek, akkor az nem megcsalás – vagy ha a neveiknek megegyezik az kezdőbetűje. Ha épp egyik se jön be, akkor fújd be a barátnőd kedvenc illatával szex előtt, és akkor rendben vagy.
16. Ha azt mondod neki reggel, hogy tiszteled, és ezt komolyan is gondolod, akkor b*zi vagy!" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Erősen gondolkodom, hogy mit írhatnék még... (hosszabb szünetXD) Nem jut eszembe, semmi...Lehet mára ennyi lesz:D És remélem, hogy reggel mikor felkelek, napsütés lesz, nem pedig eső és sár...-.-"

Címkék: könyv a pénz út eső fénykép unalom marilyn sár manson pokolból

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr66584299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Firin Edhel 2009.11.09. 23:23:55

Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(=
süti beállítások módosítása