Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Szalagavató és egy csodás bankett*.*

2009.01.31. 21:03 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Lassan egy hónapja, hogy nem írtam, de meg volt az oka. Nem volt időm. A folyamatos táncpróbák és  rengeteg tanulnivaló elvette minden időm. Tegnap azonban megszületett a kemény munka gyümölcse. Először is 6kor kezdődött az előadás a színházban, ahol csupán 400 ember figyelt, és vakuzott folyamatosan a szemünkbe. A végzős évfolyam felsorakozott a színpadon és végighallgattuk a nekünk készített műsort, majd meghallgattuk az osztályfőnökeink beszédét. Mindenki csak legyintett, mikor az ofő azt mondta, hogy lehetőleg ne pityeregjünk, ám amikor a következő mondat elhangzott tőle a beszéd zárásaként, igencsak könnybe lábat szinte mindannyiunk szeme: "Milyen lesz az iskola nélkületek? Az biztos, hogy hiányozni fogtok." Ezután természetesen übersírós számokat nyomattak...ott küszködtem, hogy ne kezdjek hangosan bőgniXD Nem tehetek róla na...megszerettem az osztályom, mit megszerettem imádom őket. Nem mondom, hogy mindig örömünnep volt, de így a végefelé már csak a jóra emlékszik az ember. Nem sokkal később megkaptuk a szalagunk és egy szál gerberát*.* A meghatódottságot követte a fejetlenség...ugyanis következett a tánc... a több hónapnyi verejtékes munka gyümölcsének bemutatása...időközben rájöttem, h nagy a cipőm, mert csúszkált benne a lábam-.- De úgy voltam vele, ha kilépek belőle véletlenül, majd lerúgom a másikat is, mintha ez lenne a műsorbanXD Szerencsére nem volt semmi gáz... VASTAPSOT kaptunk...egyedül a mi osztályunk*.* Megérte hetente feláldozni az estéinket ezért az érzésért:$ Eztán kezdődött csak az igazi buli...átmentünk a Colosseum Discoba (igen egy kibaxott discoban volt a bankettXD)... a vacsora után a zenekar rázendített és hajnali 3ig abba sem hagyta... na jó azért szünetek persze voltak:D A első táncot ( bécsi keringő) anyummal táncoltam*.* Mulatós zenét és ilyen régi örökzöld számokat nyomattak, de nem érdekelt...olyanokat táncoltunk rájuk, hogy csak naXD Az este folyamán pedig beütött a krach... az a srác is meg volt hívva, aki már nagyon régóta tetszett/tetszik nekem. Felkért táncolni...csak lestemXD Istenem, esküszöm, eddigi életem legjobb percei voltak:D Nem részletezem a dolgot...jó volt és ennyi:P Az osztálybeli fiúkkal is jókat táncoltam...bár szinte mindegyik részeg voltXD Ugráltunk össze-visszaXD Mellesleg estélyiben, hozzávaló hosszú kesztyűben és bakancsban nyomultam...mert az úgy menőXD A hazaút is tuti volt... laza 45 percet fagyoskodtunk kint... Reggelre pedig nem volt hangom...még most se nagyon van...fáj a torkom, a derekam és alig bírok menniXD Kicsit leamortizált ez az este, de megérte. Immáron hivatalosan is végzősök vagyunk és csak ez számít!:)

Címkék: színház szalagavató bankett

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr1914983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása