Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Fehér alapozó...:D

2008.07.22. 22:12 | Dita^^ | 6 komment

Azt hiszem, olyan 10 felé ébredtem fel...felújítják a szomszéd lakást...-.- Imádtam hallgatni a kopácsolást...Kiabálltam is h "Ugyan hagyd már abba!", de nem használtXD Anya ma szabadnapos volt, pontosobban csúszón volt, ahogy ő mondtaXD Ezen mindig olyan jót nevetek...mintha csúzdázna vagy ilyesmi...:D Megbeszéltük, hogy ma vásárolni megyünk. Kaptam az alkalmon és csillogó szemekkel kérdeztem, hogy kaphatok e egy fekete szemhéjtust, aztán rögtön megmutattam neki egy videót a neten, ahol a csaj frankó sminket csinál és hosszasan kommenteltem, hogy bizony ilyet én is tudok, csak hát szükségem lenne egy két dologra.:D Anya mit sem sejtve igent mondott.XD A bolt előtt találkoztunk az egyik haverommal. Váltottunk pár szót, majd tovább állt. Anya pedig tátott szájjal állt, Kérdeztem is, hogy mi lelte, mire elmondta, hogy finoman szólva is érdekes alakokkal barátkozom... Hát van ez így...XD Ahogy beértünk a boltba, megrohamoztam a festékeket. Megtaláltam a tust és már a kosárban volt.XD Megláttam a vérvörös rúzsokat...őzikeszemek---rúzs a kosárbanXD Sétáltunk körbe-körbe, özben anya is válogatott magának 1-2 dolgot. Akkor hirtelen megláttam a fehér alapozót. Tudtam, hogy már pofátlanság lenne ezt is kikönyörögni, de nem tudtam mit tenni. Anya is csak húzta a száját, de hát nyah...nőből van ő is...tuja, hogy kellenek az ilyen dolgok.XD Diadalittasan távoztam a boltból és alig vártam, hogy végre hazaérjek és jobban szemügyre vegyem a zsákmányolt cuccaimat. Közben elkezdett esni az eső...-.- Jellemző... Attól féltem, hogy a sminkem megindul az arcomon...XD Szépen néztem volna ki... Hazaértem és szemügyre vettem a tust és persze az alapozót. Rájöttem, hogy az alapozónak hát hogy is mondjam, nincs valami rózsa illataXD De nem volt szívem még használni...talán majd holnap:D Ezen kívül persze megint semmi nem történt...-.- Unalom...unalom ééééés unalom...-.-" Remélem, holnap már kicsit érdekesebb lesz a dolog:D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr83580759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vicole 2008.10.31. 21:34:19

Szia!
Már ezer éve keresek fehér alapozót,de egyszerűen sehol sem találok!Légyszi mondd már meg,hogy hol sikerült találnod!Előre is köszi!^^

Dita^^ 2008.11.02. 15:59:09

Szia:)
Az egyik DM-ben bukkantam rá, én is meglepődtem, hogy ott egyáltalán árulnak ilyetXD

Vicole 2008.11.02. 16:52:06

XD Mi a Buy Way-es DM-be járunk és én sose látok.:( Ti melyik DM-ben voltatok?És Budapesten vagy hol?

Dita^^ 2008.11.02. 17:29:28

én Pécstől nem messze lakom:D és itt a helyi DM-ben vettem:D de Pesten biztos sok más helyen is lehet kapni, sztem a Darkshop boltjában is biztos van:D legalábbis a honlapjukon fel van tűntetve, szóval gondolom, hogy akkor a boltban is kell lennie:D

Vicole 2008.11.03. 17:14:56

Nagyon köszi!!:D Még van egy kérdésem,aztán ígérem,hogy békén hagylak!:D Mi az alapozód márkája?

Dita^^ 2008.11.07. 17:57:35

Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD
süti beállítások módosítása