Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Túl az elsőn...:D

2008.10.02. 17:26 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Hm elég pörgős volt a mai napom. Mint említettem, reggel elbattyogtam anyuval a sebészetre. Ciki, nem ciki, nem mertem egyedül menniXD Ott görcsöltem, hogy juj-jaj most biztos megkínoznak... Ehhez képest, kb 20 perc után behívtak. Egy dártvéder hangú doki elhörögte, h : Csókolom. Mi a baj? Áh, értem. Akkor cipőt, zoknit le... Na mondom, most fogok magam alá csinálniXD De nem... Na, jó, mikor elkezdte nyomorgatni az ujjam, akkor azért gúvadtak a szemeim, de nem csinált neki SEMMIT!-.-" Asszisztens kisasszony, aki meg volt győződve róla, hogy ő az atyaúristen, ugrált körülöttem, majd kent vmi büdös dzsuvát az ujjamra, rábaszott egy kis gézt... Rendben, ennyi, mehet! Csak néztem, hogy ez biztos valami vicc, de nem... Kaptam egy papírt, kedden pedig mehetek kötözésre... Hát köszi, ténylegXD Ezt én is meg tudtam volna tenni, hogy bemegyek a gyógyszertárba, veszek kenőcsöt és bekenem... Azért kicsit örültem, hogy nem nyúztak meg, de na... nem hiszem, hogy ettől javulni fog...de legyen nekik igazukXD Míg vártunk a rendelőben, megjelent két haverom.:D Anyum csak lesett, hogy ezek meg kik... Miután végeztünk, mondta is, hogy szép barátaid vannak... Mondtam, hogy szerintem is.*.*XD Hazajövet megálltunk a pecsenyés csávónál... míg anya kávézott, egy fószer rámozdult:O Csak lestem, mikor elkezdte osztani, hogy jaj olyan gyönyörű a hajad, meg ienek.XD Anya fuldokolt a röhögéstől... aztán elkezdte tapizni a haját...-.- Na akkor mondtam, hogy khm le lehet koccolniXD Ilyen sem történik minden napXD Aztán csak hazaértünk. 1 körül megjött Angee:D Aztán elkezdtem készülődniXD Hajat vasaltam, meg sminkeltem, meg ilyesmi... Kb negyed órával hamarabb ott voltunk, mint kellett volna. Mondogattam is, hogy áh úgyse jönnekXD Miközben dumáltunk, már kijött a takarítónő...-.- megnézte, minek vagyunk ott... Most nem azért, de mi köze hozzá? MindegyXD Végre megérkezett a riporter csajszi, meg a kamerás srác:D Nagyon kedvesek voltak:) A csajszi nagyon közvetlen volt:D Aztán bementünk, hogy na akkor neki állunk az interjúnak. Igen ám, de megjelent a takarítónő... Elmondtuk neki, hogy mit akarunk, de ő ott flegmáskodott... Aztán megjelent a titkárnő. Neki is kedvesen elmondtuk, hogy riport...blablabla... Erre csak pofákat vágott... megkérdezte, hogy ki vagyok, mikor mondtam a nevem, akkor csak húzta a száját és annyit, mondott: Ja, tudom, ki vagy. Olvastam az egyik cikked... Remélem, tudod, melyiket... Mondtam neki, hogy a következőt is kellett volna olvasni, meg azt a jópárat, amit eddig írtam... Csak állt és bámult ránk. A riporter csajszi felkapta a vizet és mondta, hogy jó, akkor kint csináljuk meg... Annyira ideges lett, hogy a kamerás srácnak nem engedte, hogy a sulinak akár egy szöglete is benne legyen a felvételben...XD Végülis ezzel a húzással nem engem égettk le... főleg, hogy én engedélyt kaptam az igazgatótól a riport elkészítésére a suliban... Majd holnap azért rákérdezek, hogy milyen műsor ez, hogy a titkárnő felülbírálja az igazgatót... Ha jobban belegondolok, akkor jól is jött ez a kis malör, ugyanis nem egy rozzant teremben lett forgatva, hanem kint a szabadban:) A vágóképek igen murisak... pl mikor úgy kellett tennem, mintha írnék, meg éppen ihletet kapnék meg ilyenekXD Még Angee is szerepet kapott egy bevágásnál..XD A kérdéseket véleményem szerint elég tűrhetően megválaszoltam:D Bár nagyon rá volt kattanva a pesszimista világnézetemre... Mondtam, hogy igen-igen én az vagyok, de persze vidám is tudok lenni...sőt sokszor őrültXD Arról is esett szó, hogy természetesen újságíró pályára készülök, illetve hogy a jövőben írónőként szeretnék tevékenykeni. Beszéltem az éppen készülő könyvemről... Olyan fura volt, hogy tényleg engem kérdeznek és hogy ez valakit is érdekelXD Hát majd meglátjuk, mi sül ki ebből... Az az egy azonban biztos, hogy egy kellemes élménnyel gazdagodtam, már ami az interjút illeti és tudomásul vettem, hogy tehetek bármit a sulimban engem bizony leírtak... De nem érdekel, mert én nélkülük és el fogom érni a céljaimat!:P 

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr24692836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása