Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Beszámoló, meg egy kis ez+az...

2009.01.02. 19:14 | Dita^^ | Szólj hozzá!

    Nem is tudom, mikor írtam utoljára, ha minden igaz, akkor karácsony előtt. Nos, most bepótlom a lemaradást. Mondjuk a karácsonyról nincs sok minden mesélni valóm. Szokásosan telt. Tv-ztem orrvérzésig, zenét hallgattam meg gépeztemXD Végülis ugyanazt csináltam, mint az év összes többi napján.XD Pénteken elmentem apumhoz... azt hittem, sosem érek oda... mostmár tényleg utálom ezeket a 6 órás zötykölődéseket a buszon.-.-" Apánál is a szokásos volt...hajnalig beszélgetés, aztán papánál kártyázás. Mint minden évben, mint minden alkalommal, ha elmegyek... Mindegy ez talán így a jó. Csak 3 napra mentem és nem tudtam találkozni a régiekkel, sajnálom, de majd legközelebb úgy is bepótoljuk.:D Ennyit a karácsonyról:D

A Szilveszter már kicsit érdekesebb volt. Anyum is és én is Angeenél voltunk, ilyen se volt mégXD Azért sztem jó kis buli kerekdett. Még mielőtt félreértés esne, elmondom, hogy anyu és Angi apukája másik szobában "buliztak"XD Már koradélután átmentünk, megtartottuk a megkésett karácsonyi ajándékozást...örült a fejem, mert megint könyvet kaptam.:D:D:D Imádom a könyveket, nekem igazán könnyű ajándékot találni...:D CSI:MIAMI és Sex és NY könyvet kaptam:D:D:D:D Már alig várom, hogy neki álljak olvasni*.* Aztán mi szépen elvonultunk Angee szobájába... A bátyja már vidáman röhögcsélt a TV előtt, mire mi bementünkXD 8 fele átjött Boyler és Szandra is és onnantól beindult a zúzdaXD Kicsit koncertre emlékeztető érzés volt, mikor az Alvinra ráztuk a fejünkXD biztos szép látvány lehettünkXD De nah...ez ennek a napja volt:D Angi bátyja félúton kiütötte magát, illetve is csak elhenteredett a földön és annyiXD Éjfélre összekaparta magát, meg mi is és koccintottunk a Himnusz után:D, hogy ebben az évben is... nos nem tudom, biztos jó lesz meg minden, vagy ez is olyan lesz, mint az eddigi... végülis tök mindegy:D Koccintás után körbe jártuk az egyik városrészt... talán az volt a legjobb dologXD Úgy voltam vele, hogy most csinálok vmit, amit eddig sosem tettemXD Ahogy mentünk az utcán, megláttam egy kukátXD Na mondom, akkor én most ebbe belenézek, elvégre sosem kukáztam és ezután sem fogokXD Dugig volt szerencsémre,úgyhogy még csak bele se kellett nyúlniXD A kupac tetején egy műanyag kisautó szerencsétlenkedett... megszántam és magammal vittemXD Igen kérem szépen, kikukáztam egy kis autótXD Útközben ugyan össze vissza törtük, de akkor isXD A séta alatt Angee meg Szandra elől botorkáltak, mi meg Boylerrel egy igazán jót beszélgettünk.:D Hiába vagyunk régóta jóban, nem nagyon szoktunk komolyabban beszélgetni, bár nem tudom, ilyen állapotban mennyire tud komolyan beszélni az ember, de megpróbáltamXD kb 2 órás út után visszamentünk bnőmékhez:D Anyu életében először láthatott K.O. állapot környékén...XD ez van...(A)XD Leültünk TV-zni, amiből az lett, hogy elfeküdtem az ágyon és majdnem bealudtamXD, de eszembe jutott, hogy 3 körül lesz a TV2-n a Jackass első része... persze mindenki nézni akarta, úgyhogy ez is jól sikerült:D Mondjuk a felére nem nagyon emlékszem, de az biztos, hogy kb 100x elmondtam h JOHNNY KNOXVILLE mennyire helyesXDXDXDXD Ilyenkor valahogy nem tudom magamban tartani ezeket...XD Olyan 5 fele aludhattam el azt hiszem, bár nem sokat aludtam, mert Angi bátyja olyan szinten horkolt, hogy az hihetetlen...-.-"XD 10 körül anyuval hazajöttünk és tök jó volt az elseje, ahhoz képest, hogy égett a gyomrom, mint a vemhes malacnakXD Annyi jó filmet adtak a TV2-n, hogy el se hittem:D Az est csúcspontja a Jackass2 volt*.* Hogy én mennyire imádom ezeket az állatokatXD Egy-egy őrült mutatványuknál komolyan azt hittem, hogy minimum az intenzíven végzik...vagy ami rosszabb a koporsóban... Szerintem nincs még egy ember a Földön, akit annyiszor öklelt fel egy bika, mint Bam Margera-t vagy Johnny Knoxville-t...XD

A mai nap már nem volt ennyire eseménydús... sőtXD Ma szinte semmi nem volt a TV-ben és már tanultam is...-.-" Bár az irodalom tételek így is a 7végére maradnak:D Azt hiszem, ennyi a beszámolókról és most jöjjön egy kis ez+azXD

Biám történetíró versenyt indított az oldalán (http://happyrain.extra.hu/verseny.html), gondoltam megkérlek titeket, ha van kedvetek nézzétek meg és esetleg jelentkezzeek is!:) Ettől eltekintve is hihetetlen jó az oldala, biztos talál magának az ember vmi kedvére valót:D Az a megtiszteltetés ért, hogy én is értékelhetem a beérkező történeteket. Kíváncsi vagyok, milyen kreálmányokba ütközünk:D

És végül, ma létrehoztam a saját kis városom*.* (http://geneviv.myminicity.com/) Tessék megnézni:D Eredetileg az Avery nevet akartam neki adni, de közölték velem, hogy az már foglalt...-.-" így aztán Geneviv lett*.*:D

Na mára ennyi, és megpróbálok kisebb kihagyásokkal írni:D

XXX

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr100853833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása