Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Sebészet...-.-"

2008.12.11. 17:33 | Dita^^ | Szólj hozzá!

A következő sorokban leírtam, mit is műveltek velem a sebészeten, ha nem bírod az ilyesmit, akkor ne olvasd el:PXD

 

Na most, mikor már kellőképpen kiment a lidokain hatása a lábamból, gondoltam leírom a mai napom...-.- Csak hogy teljes legyen a kép, az elején kezdem... Kedden elmentem a sebészetre, met megint beadta a kulcsot a lábujjam és benőtt a körmöm... gusztustalan mi?XD Csütörtökre elő is jegyeztek egy kisebb fajta műtétre... ahogy meghallottam ezt a szót, tudatosult bennem, hogy nekem bizony végem van. 11-re kellett ott lenni... jó páciens lévén fél11-re márt benn voltam, rajtam ne múljon a dolog. Jelzem egy pad volt kitéve, amit befoglalt két morcos arcú férfi és egy idős néni. Nem volt mit tenni anyuval álltunk egy laza 2 és fél órát, mire aztán behívtak. Gyomrom a torkomban...Most meghalok, most meghalok... mondat ismételgetése. Egy függöny mögé kísért egy helyes ápolósrác és közölte, hogy meltartó, bugyi marad a többit le... majd rámutatott egy gusztustalan zöld lepedőre és mosolyogva mondta, hogy ezt tekerjem magamra, kaptam még hajhálót és lábra való kis hálószerű izéket is. Miután elkészültem a srácba karolva csúszkáltam a műtőig, mert vmeik okostojás takarító felmosta az egész folyosót-.-" Azt hittem, majd valami ultra modern műtő lesz, de minimum olyan, mint a Grace Klinikában... hát nem olyan volt... Mondták, hogy pattanjak fel az asztalra... a lepedővel magam körül igen érdekes volt felmászni, de megoldottamXD Majd jött a doki néni... ráöntött egy csomó jódot a lábamra, ami annyira csípett, mint a nem is tudom mi... és kb ez volt a legkellemesebb élmény. Láttam, hogy babrálnak a tűkkel...na mondom, most van végem... Félénken megkérdeztem, hogy UGYE NEM a körmöm alá döfi azt a szart... mondta, hogy nem, de attól függelenül kurvára fog fájni. Na mondom köszi, én is szeretlek. És hogy kapja be, igaza volt...:O Olyan szinten fájt, hogy majdnem a kezemben maradt az ágy széle... Aztán na akkor még ide is egyet... az se volt jobb...-.- Elkezdte böködni a lábam, hogy lássák mennyire hatott az érzéstelenítő... nem nagyon akart hatni... Akkor még egyet, mondta. Szemeim csöppet kikerekedtek, és hogy teljes legyen a kép, azt a gyulladt részbe bökte...-.-" Aztán nekem esett a szaros ollójával... minden egyes vágást éreztem... a könnyem folyt is , ahogy illik. Fájt! Nagyon, nagyon FÁJT! Közben persze próbáltam poénkodni, hogy ne lássák, hogy mindjárt meghalok... két inekció közt mondtam, hogy ha azt kibírtam, hogy a nyelvem átszúrják, akkor feltehetőleg itt sem fogok meghalni... (Pedig közel voltam hozzáXD)... Megkérdezte a doki néni, akarom e látni, amit kivágott a lábamból... mondom, ha már úgyis itt vagyokXD kb egy fél centi széles és másfél centi hosszú körmöt operált le rólam:O Durva volt az biztosXD Az elején mondtam, hogy én szeretném nézni, ahogy csinálja, de nem engedte=(X'D Végül kaptam egy hatalmas kötést... a srác lesegített az asztalról, majdnem elvágódtam, mert beakadt a hülye lepedőmXD Ahogy kísért vissza az öltözőhöz, mondta, hogy húzzam feljebb a lepedőt, mert el fogok esni. Mondom, max kitöröm a bokám és akkor mi vanXD Erre: Akkor majd bemegyünk az egyik szobába és begipszelem, úgyis helyben vagyunkXD Na mondom kösziX'D Reggel mehetek kötözésre, mert miért ne...XD Aztán megyek suliba, mert úgy az igazi... Ja egyébként csak enyhén néztek az emberek, ahogy bicegtem le a kórháztól... szövetkabát, kesztyű, egyik lábamon cipő...másikon meg papucsXD Nem tudom, mit izéltek, szerintem tök divatos:PXD Viszont le kellett mondanom a holapi programomat... Mennem kellett volna Pécsre a Kikötő Online szerkesztőségébe... de szinte menni nem bírok, és elvileg ágyból nem kelhetnék fel...-.- Na mindegy, majd legközelebb:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr20817520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása