Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Bodies*.*

2008.12.15. 18:52 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Végre van egy kis időm, hogy leírjam, milyen is volt a pesti Bodies kiállítás. Szombaton fél 7kor, mikor még mindenki vígan aludt, csorgatta a nyálát a kispárnájára, na akkor én már talpon voltam és készülődtem.XD Fél 9re le is értem a pályaudvarra, ahol kb 45 percet kellett várni a csepergő esőbe és igen csípős hidegben, mire mindenki odaért... De nagy nehezen elindultunk. Mondanom se kell, hogy SZŰK volt a hely, a biztonsági öv becsatoló izéje végig nyomta a combom... Dagadt vagyok naXD Egyik oldalamon Angee, másikon tannő ült. Zötyögtünk szépen, unalmasan, mire végül odaértünk. Először bementünk az IMAX moziba... mikor tannő mondta, hogy terészetfilmet fogunk nézni, kicsit kiakadtam. Ki akar uncsi természetfilmet nézni, mikor a Twilight is egyidőben kezdődött vele...-.- De 3D-ben nyomták a filmet és hihetetlen jó volt. Annyira élethű volt, hogy folyamat nyúlkáltam, hogy megfogjam a sziklákatXD De nem csak én... körbenéztem és mindenki tapogatta a levegőtX'D Egyszóval JÓ volt. Ezután laza egyórás sorban állás után az utcán egy kopasz security ordított, hogy menjünk be. Se kabát, se táska, fényképezőről meg ne is álmodjál, hogy beviheted... Először nem igazán akartam elhinni, hogy ezek valódi emberek, de ahogy egyre haladtunk a termekben, sikerült meggyőzniük. Nagyon durva volt, ahogy szét voltak szabdalva azok az emberkék... ahogy szanaszét állt a húsuk...:O Az érhálózatos terem viszont nagyon tetszett:D Mintha sok ezer piros cérna lett volna... ezek vagyunk mi... sok ezer kis piros cérna gombolyaga:D Aztán bent találtam magam egy belső szervektől hemzsegő teremben... ki volt állítva egy dohányos tüdő...:O Hogy én többet még csak cigis doboz közelébe sem megyek, az is biztos. Undorító volt. Én nem akarom így végezni. Az uccsó két terem kicsapta a biztosítékot. Az egyikben a magzat fejlődését mutatták be zigóta állapottól 30 hetes korig... A vitrinben ott feküdt egy 30 hetes baba.:O A szája nyitva volt, és tisztára olyan hatást keltett, mintha megölték volna... Még a hideg is kirázott. Aztán jött az utolsó, a legnagyobb sokk... A vitrinben ott feküdt egy nyúzott emberi bőr:O Tetőtől talpig... majdnem rosszul lettem... Alig vártam, hogy kijöhessekXD kifele jövet is volt biztonsági őr...-.- Nem akart kiengedni, mert nem volt nálam a katalógus blokkja, amit 5 perccel azelőtt vettem... gyorsan visszamentem és szereztem egy nyűves bokkot-.- Kb egy órát kellett várni, mire a tannő és végignézte a tárlatot. Mi jó másfél órát voltunk bent... hogy ő mi az istent csinált majdnem 3 órán keresztül, az örökre rejtély marad számunkra... Mindent egybe vetve csodálatos egy kiállítás, de vannak elemei, amik bizony erős gyomrot igényelnek.:D Ezek után bevágódtunk a kisbuszba és indultunk haza. Az egyik srác késztetést érzett, hogy érdeklődjön, a tanárnőnek volt e már hüvelygombája...XD Fél úton ezen röhögtünk. Aztán persze ment az ökörködés, ahogy az ilyenkor szokás. Fél11-re haza is értem:D Anyumnak odaadtam a katalógust, amiben a kiállításon látható képek vannak. Nemes egyszerűséggel nem volt képes végignézniXD Van ilyen...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr100824710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása