Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Reggel sebészet...délután tv-s interjúXD

2008.10.01. 18:02 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Na, azért kicsit pörög az élet itt is:

A napokban kaptam egy üzenetet a városi tv szerkesztő riporterétől, miszerint olvassa a cikkeimet a Dunántúliban és ennek aropójaként szeretne velem egy interjút készíteni. Mikor elolvastam, még a szám is tátva maradtXD Nem gondoltam volna... mindegy, természetesen örültem neki.:D A felvételre elméletileg holnap kerül sor... 3/4 3-kor a suliban, mivel mondtam, nem szeretném, ha nálam vennék fel. Az én szobámat ugyanis csak azok láthatják, akik közel állnak hozzám. A tv-t néző emberek, pedig nem éppen nevezhetők annak.XD Remélem, minden rendben lesz^^ Ennyit erről...XD

Holnap ezen kívül mehetek szépen a sebészetre reggel-.-" Már el is képzeltem az egészet... bemegyek a csodás kórházba...20 percig állok sorba egy szaros sorszámért... rá kb 2 órára behívnak...-.-" Mikor doki meglátja a lábam, azonnal hozza a baltát és nemes egyszerűséggel lecsapja a picsába bokától lefele...XD Na, jó, azért remélhetőleg nem így lesz, de a körmömet leveszik az fix...-.-"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr70691151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása