Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Olimpiai megnyitó

2008.08.08. 17:31 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Imádom a sportokat. Persze csak nézni, mivel hihetetlen lusta vagyok, mint azt már párszor kifejtettem... Sosem hagyom ki a nagyobb tornákat (VB,EB,Olimpia,BL...stb). Mint várható volt, Kína kitett magáért. Gyönyörű képsorokkal gazdagodhattunk^^ Kedvenc részem az volt, mikor a 2008 fehér ruhás küzdőmester (vagy mik voltakXD) egyszerre mutatták be a különféle mozdulatokat... Csodás. A himnusz annyira nem nyerte el a tetszésemet, de ez legyen a legkevesebb. Majd elkezdődött az országok bevonulási ceremóniája. Alig vártam, hogy megpillancsam a magyar zászlót. 83-ként léptünk a stadionba. Jó volt látni, hogy a saját országomból is vannak ott sportolók. Jó érzés a sajátjainkért szurkolni. Ha már a fociban ezt nem tehetem meg, azért a többi sportágban nem kell szégyelnem, hogy magyar vagyok. Bár remélem, még megérem, hogy a magyar foci válogatott kijusson az EB-re, esetleg a VB-re... Az EB mellesleg nagyon kellemes élmény volt a számomra. 6 éve ugyanis a spanyoloknak szurkolok. Ne kérdezd, miért. Szeretem, ahogy futballoznak, ennyi. Nos, most végre a magasba emelhettük a kupát. Egy olyan élmény volt számomra, amit sosem fogok elfeledni. Anya néha megemlíti, hogy túl fanatikus vagyokXD Lehet...de véleményem szerint sokat veszít az, aki kihagy egy ilyen eseményt. Nem átalkodom felfesteni az arcomra kedvenc országom színeit és a házi készítésű zászlóval a kezemben a tv előtt ülve csápolni... Mindennek megvan a maga szépsége...

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr79607110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása