Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Ma valahogy kicsúsztak a dolgok a kezemből...

2008.08.05. 20:59 | Dita^^ | Szólj hozzá!

11 után keltem, ahogy azt illik...:D Lehuppantam ide, ahogy szinte mindig... Átlagos, unalmas napnak indult ez a nap is... Majd megcsörrent a telefonom, Angee volt az. Öremmel vettem fel, bár lehet nem kellett volna... Hallottam a hangján, hogy most valami olyasmi fog következni, amit én nem biztos, hogy szeretnék tudni... Elmondta, hogy mégsem jön el az 1 hetes nyaralásunkra apumhoz. Mellesleg már tavaly óta terveztük...mindegy. Nem is problémáznék a dolgon, csak az ok az, amit egyszerűen nem tudok szó nélkül hagyni. Persze egy fiú az, aki nem igazán törődik még vele (bár én szurkolok, hogy összejöjjenek^^). Aug 20-án (mikor elvileg 300 km-re buliznánk) adnak koncertet a kedvenc klubunkban...és hát igen, nem jön el velem, hogy ott lehessen a koncerten. Valahol megértem, bár én nem tudom, mit tennék fordított helyzetben, hisz annyi koncertjük lesz még... Rosszul esett, hogy az a srác hirtelen fontosabb lett, mint én. Lehet önzőnek tűnök vagy ilyesmi, sőt lehet önző is vagyok...nem tudom. Kellemetlen beszélgetés volt az biztos. Tudom, hogy bántja, hallottam a hangján és persze ő is mondta. Meglepődtem, ugyanis túlságosan is higgadtan kezeltem a dolgot, semmi hangos szó vagy sértő megjegyzés...nincs értelme. Ettől még ugyanúgy szeretem, hisz a legjobb barátnőm, csak na megviseli az embert, ha egy fiú miatt sutba dobják a tervezgetett nyaralást. Én viszont elmegyek...miért ne mennék? Ezelőtt és ezután is sokszor fogok még 6 órát zötykölődni, hogy láthassam a régi barátokat, hogy tiszteletemet tegyem apunál és természetesen részt vegyek a kötelező pofaviziten a család többi tagjánál. Beámmal (régi barátnőm, már oviba is együtt jártunkXD) elterveztük, hogy milyen kedves kis helyeket (kocsmákatXD) látogatunk meg, elmegyünk vásárolni...és ha sikerül, ismét gazdagabb leszek egy tetoválással^^ Végül is azzal váltunk el Angeevel, hogy holnap feljön és megbeszéljük ezt az egészet, mert nem szeretné, hogy emiatt a későbbiekben veszekedjünk... Már most elárulom, hogy nem fogunk... Túlságosan szeretem ahhoz, hogy összevesszem vele. De remélem, ez többet nem fordul elő, mert nem szeretném, hogy a belé vetett bizalmam elvesszen...

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr20602502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása