Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Unalmas napok a destroy előtt^^

2008.08.12. 23:23 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Már lassan két napja megint semmi nem történik.-.- Se eső, amit szidhatnék, se hangos szomszédok (lehet világgá mentekXD), sőt még a DVD-m is megemberelte magát. Így hát unalomban tengetjük perceinket Lujzával (a gépemXD). Szombattól azonban, ha minden igaz vége szakad az efajta láblógatásnak. Pár napot apumnál fogok tölteni "nyaralás" címen. A programok már le vannak szervezve. Bulik időpontja élesítve. Jöhet az utolsó destroy hét a suli előtt. Suli.-.- Rosszul vagyok, ha csak belegondolok, mennyi minden feg történni ebben az évben. Már hallom, ahogy az osztály plázacicái azon veszekednek, milyen legyen a ballagási ruha, milyen táncot adjunk elő, meg úgy alapból, mert veszekedi jó.XD De nm is fecsérlek több szót rájuk. Egyszerűen nem érdemlik meg.XD Tegnap (szintén halál unalmas nap-.-), tehát tegnap épp kattogtam a neten, mint mostanában egyre többször...Mikor is belefutottam a www.mgclub.hu weboldalba. Nagyon megtetszett. Rengeteg aranyos , kedves embert találtam nem több, mint 1 óra alatt.^^ Sőt még az oldal által vezetett online magazin szerkesztőségébe is nagyvalószínűséggel bekerülök.:) Apró kis dolgok ezek, de örülök neki. Mindig kellemes érzéssel tölt el,  ha új embereket ismerhetek meg, és új dolgokat próbálhatok ki. Goth magazinnak még úgysem írtam cikket.^^  

Címkék: cikk magazin buli írás eső unalom szomszéd goth lujza

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr14613417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása