Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

MP3 lejátszótól...rally versenyen át... a Laguna kocsmáigXD

2008.08.10. 00:05 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Most értem haza...nincs még negyed órája és gondoltam, leírom ami történt. Jó ezt így mindjárt frissében megörökíteni...:D Ma nekiduráltam magam és lementem a Tescoba, hogy megszerezzem a 2GB-os MP lejátszót...Persze anya a "ha már úgy is ott vagy" szöveggel elküldött bevásárolni is egyben.XD Elhívtam Angeet, nehogy már egyedül kelljen kolbászolnom.XD Miután sikeresen bezsákmányoltunk mindent, láttuk, hogy nagyon gyűlik a tömeg a főtéren... csak nem tüntetés lesz? gondoltam, de nem...XD Rally verseny volt...hazabuszoztunk, ledobtuk a cuccost és visszamentünk... Nagyon jó kis versenyt bonyolítottak le...bár ma még csak a bemelegítő volt, holnap lesz az igazi nagy mérkőzés... Már nem is tudom, hány autó ment végig a pályán... 80-90 körül lehettek. Némelyek azonban olyan műsorral kápráztatták el a közönséget, hogy arra nincsenek is szavak. Imádom az ilyen bemutatókat, versenyeket... a benzin szag, a gumi égett szaga, a füst...ááá leírhatatlan. Csodálatos. Féltávon elkezdett szakadni az eső...fél óra intenzív zuhogás után, mintha elhúzták volna a függönyt, eső megáll, nap kisüt... Ott álltunk bőrig ázva a napsütésbenXD Még jó, hogy a bakancsom volt rajtam, így a lábam legalább nem ázott meg... Nem úgy, mint a fejem, ami hát nem is tudom..talán egy hibrid pávához hasonlított.XD Este 8 körül vége lett a banzájnak és evidens volt, hogy hazajövünk, bár megjött a kedvem egy kis destroy estéhez.XD Mondtam is Angeenek, hogy menjünk és látogassuk meg jó kislányokhoz híven a kedves kis rock kocsmáinkat.XD De mivel csak ketten voltunk, elvetettük az ötletet. Megbeszéltük, hogy holnap átjön és majd elleszünk... Állok a buszmegállóban, mikor is szemben találom magam egyik haverommal, Szekeressel... (azt mellesleg tudni kell, hogy egy éve a fél bal karomat odaadtam volna, hogy észrevegyen...-.-XD de persze nem így lett...-.- nem baj azért a mai napig állítom, hogy a város egyik legjobb pasija^^XD) Szokásos 3 puszis köszönés után elkezdett valami kocsmatúráról magyarázni, hogy milyen jó lenne egyet inni. Kapva az alkalmon, mondtam neki, hogy én is pont ezt szerettem volna mondani.XD Neki sem kellett több, vállon ragadott és átvonszolt a másik megállóhoz, ahol Angeem is állt buszra várva...Kb fél perc után rábeszéltem, hogy igen, mi most inni megyünk a Szekivel.XD Na, de még mielőtt részeges disznónak néztek, elmondom, hogy a RockMaraton óta (08.07.07-13) egy korty alkoholt sem ittam.(A)XD Míg vártunk a buszra, Szeki nyomta  a maga fos poénjait...-.-XD Állítólag olyan a hajam, mintha penészes lenne...(am csak le van nőve és jövőhéten megyek fodrászhoz...mindegyXD) Aztán megbeszéltük azt is, hogy széles a csípőm, amiről persze nem tehetek, mert hibás génekkel születtem...XD Lehet, hogy néha bunkó a srác, de imádom ezeket a hülye vicceit.XD A busz végre odatolta a pici seggét és elindultunk a Laguna kocsmába, ami egyben edzőterem is...xD Odaérve Szeki volt olyan kedves, hogy meghívjon egy üveg sörre... Mondhat bárki bármit, a sörnél nincs jobb!:D Letelepedtünk az egyik asztalnál és dumáltunk, közben jó kis Black Sabbath, meg Korn szólt.:D Beszéltünk és beszéltünk, miközben ő kifejtette, hogy mennyi lány meg volt érte halva, stb... Jó tudom, kicsit egos, de na...van mireXD Odatántorgott a zenegéphez, hogy ő most jó zenét fog választani. Reménykedtem, hogy egy Manson számot ki tudok tőle kuncsorogni, de tévedtem. Nem szereti...=(XD Sőt elmagyarázta, hogy milyen idióta is vagyok, hogy én imádom. Mikor megemlítettem, hogy a sminkelt fiúkat szeretem, szabályosan rosszul lett.XD Van ez így.XD Különben is, mit vár egy génhibás, széles csípőjű embertől?XD A következő körért már én mentem ki a pulthoz, de persze ő fizette... én szóltam előre, hogy velem nem gazdaságos kocsmába menni, mivel ráadásul még dohányzom isXD De úgy látszott, nem zavarja, hogy a fél doboz cigijét elpöfékeltem... Nem akartam ilyen korán hazajönni, de sajnos az utolsó buszom 11-kor jött és azt sem akartam, hogy Angeenél kelljen aludnom a földön...megintXD és még a bátyja is horkol...-.-XD Reggel óta valahogy nem találkoztam a hűtővel így az a két sör szépen beleszállt a pici, okos fejembeXD (amúgy sem bírom a piát...2-3 sör, 1-2 feles vodka és K.O.XD) De nem baj, jó spiccesnek lenni...nem leszek másnapos, mégis jól érzem magam.XD Kíváncsi vagyok, hogy a holnapi nap, mit hoz majd...

Címkék: mp3 sör verseny vihar tesco kocsma black eső rally laguna piálás szekeres korn bakancs sabbath zenegép destroy 2gb gumiszag

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr54608742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása