Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Színvonalas magyar zenecsatorna...-.-"

2008.08.08. 17:15 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Unalmamban épp zongoráztam a tv adók közt, mikor is fejembe ötlött, milyen rég nem néztem a VIVA tv környékére sem. Gondoltam, mit veszthetek... Hááát...nem kellett volna... Belefutottam valami retro ranglistába... Egy nyálas szájú, kis ugribugri zöldtarajos discoboy 100as mosollyal konferálgatta fel az előadókat... Elsőként valami Jennifer vagy Jessica mit tom én ki volt, aki az (idézem a srácot) "Áj dont kér" című számot adta elő... na mondom belehallgatok, bár tudtam, nem fogom sokáig bírni...XDMegjelent a képernyőn egy pom-pom lánynak öltözött tipikus amcsi csaj, aki rázta jobbra balra magát...körülötte bájgúnár, izompacsirta srácok ugráltak... Fél percnyi szenvedés után elkapcsoltam...egyszerűen nem ment na.XD Nem tehetek róla, nem bírom az ilyet.XD Elkeseredésemben tovább lapozgattam, de sehol semmi... egy normális szám nincs egyik zeneadón sem, az pedig, hogy valami értelmes filmet lásson  az ember, valósággal lehetetlen. Kikapcsoltam a tv-t és visszatértem a jól megszokott dalaimhoz. Bennük sosem csalódom... 

Címkék: tv szar viva színvonal fos zeneadó

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr75607094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása