Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Boldog Szülinapot Anya!^^

2008.08.04. 20:14 | Dita^^ | 2 komment

Imádom a szülinapokat. Főleg a sajátomatXD De ma anyusé van.:D Mivel még mindig nincs egy fityingem se,ezért nem tudam ajándékot venni, de helyette írtam egy cikket neki, ami remélem, holnap meg is jelenik a Dunántúli Napló Séta oldalán^^ Gondoltam, meglepem, ezért ma én csináltam "ebédet". Nem tudok főzniXD Szégyen szemre 19 évesen még nem megy.XD Na jó, azért alap dolgokat igen, de bonyolultabb kaja készítése közben biztos elhaláloznék... Tehát olyat kellett választanom, ami nem haladja meg a képességeimet... meleg szendvics lett a dolog végeXD Először gondoltam, hogy valami ananászos csirkemellett csinálok, de aztán eszembe jutott, hogy a múltkor is milyen szörnyűségek történtek velem...brrr...szal a csirke jegelve lettXD Miután kész lettem ezzel borzalmasan nehéz kajávalXD, nekiálltam az édességnek. Még a jó múltkor láttam a TV-ben, hogy a fószer babapiskóta tallérok közé banán szeletet tesz, átszúrja fogpiszkálóval, majd bele mártja olvasztott csokiba. Na mondom, ez az én receptem, ezt csak nem tudom elcseszni...eltudom-.-XD Az első adaggal semmi baj nem volt, de aztán...Olvasztom a csokit, ahogy azt kell. Majd eszembejut, miért ne tegyek bele egy kis tejszínt...zutty...hát túl nagy zutty lett-.- Egyszerűen nem tudtam annyi csokit bele tenni, hogy az jó is legyen. Akik tudnak főzni, gondolom, most jót röhögnek, kisebb "kedves mamák" emlegetése után én is azt tettem. Süti egyik fele tehát nem jött össze. "Se baj, úgy is akarok még egy fajtát összerittyenteni...azt biztos nem rontom el..."  Ja...annyira nem is rontottam el, mintha kétszer annyira el lett volna cseszveXD Term ezt is TV-ben láttam...Nigella főzöcskézett vmeik reggel a Spektrum-on vagy nem tudom, már melyik adónXD Alap szitu, egybe olvasztunk csokit és pillecukrot...külön felverünk tejszínhabot...egybekeverjük és reszelünk rá fehércsokit.:D Tök egyszerűnek tűnt...az is volt..csak senki nem mondta, hogy olyan édes lesz, mint a...ááá nem is tudok rá megfelelő szót használniXD Tehát ez se nem jött be...XD Azért anya aranyosan mosolygott és megdícsért, hogy milyen ügyes vagyok. De szerintem erősen fontolgatja, hogy beírasson egy  főzőtanfolyamraXD

Most pedig megosztom veletek is, amit drága anyusnak írtam:):

 

Egy különleges nap
 
Augusztus 4. Másnak talán épp olyan jelentéktelen nap, mint a többi. Számomra azonban különleges. Különleges, hisz ezen napon született az édesanyám, aki nélkül valljuk be, igencsak nehezen ülnék most itt. Hálás vagyok neki mindazért, amit eddig tett értem. Mindig csodálattal tölt el, mire nem képesek az anyukák. Munkából haza esve azonnal harcba szállnak a házimunka kifogyhatatlan akadályaival. Majd jut energiájuk az éppen világi méreteket öltött problémáink megbeszélésére is. És ezt nap, mint nap rezzenéstelen arccal hajtják végre. Remélem én is ilyen leszek egyszer. Igen. Szeretnék olyan lenni, mint ő. Úgy szeretni és gondoskodni a saját kis lurkómról, mint ahogy azt ő tette és teszi a mai napig. Bár ismerve magam, nem biztos, hogy sikerrel járok, de próbálkozni azért lehet.

 

Boldog Szülinapot neked anya!!^^

Címkék: tv szülinap anya süti főzés recept csoki boldog ebéd szendvics elcseszni nigella

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr40600508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarkFairy 2008.08.05. 13:09:57

Ez annyira aranyos lett :) Úgyse az a lényeg,hogy sikerült,így is nagyon örülhetett neki ^^

Dita^^ 2008.08.05. 20:40:32

:) Remélem is, hogy örült neki...^^
süti beállítások módosítása