Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Hidvéget is túléltük:D

2008.08.02. 19:22 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Amilyen hirtelen jött ez a szabadhidvégi kiruccanás, olyan jól sült el. Legalábbis majdnem tökéletes volt. Reggel felkeltem és fél óra alatt összepakoltam és elkészültem.:D Fél 10 előtt már Angee-éknél voltam. Persze 10 is bőven elmúlt mire elndultunk...-.- Autóval közelítettük meg a tetthelyetXD Angee, a mamája, annak a húga, illetve a húgának a férje. Angee apukája úgy döntött, inkább biciklivel megy. (több, mint 100 km...:OXD) Tartottunk kissé, hogy az öreglányokkal nehéz lesz...az volt-.-XD Már az autóban megteremtették a hangulatot..."Ne egyetek sokat! Fogynotok kellene!"...ilyen és ehhez hasonló kedves gondolatokkal fárasztották a népet. 10 perc után megunva az intenzív cseszegetést, inkább bedugtam a fülembe az MP fülhallgatóját és végre nem hallottam az istenverte károgást. Viszonylag hamar odaértünk (2 óra). Amint kiszálltunk és bepakoltuk a cuccokat, a lady-k neki ugrottak a takarításnak és tök természetes hangon nekünk is kiadták a munkát...csöppet furán néztünk,elvégre nyaralni és nem munkatáborba mentünk... Mindegy. Lemostam a hűtőt azt annyi...persze az a szar mosószer szétmarta a kezem, de ennyi még belefért. Aztán, mint aki jól végezte a dolgát bementem a szobánkba és ledőltem. Angee se nagyon erőltette meg magát. Elvégzett valami piti kis munkát, és megpattant. Bekapcsoltuk a zenét, hadd halljanak valami jó dolgot is az öregek.XD Hihetetlen, hogy milyen szörnyű problémákkal küszködnek a nyugdíjasok...mit főzzek? füvet kéne vágni...virágot kéne locsolni...de boltba is el kellene menni...XD Egész végig ezt hallgattuk-.-XD Legjobb a 2. napon történt, mikor elküldtek minket boltba. Ezzel nem is lett volna baj, mert egy köpésre volt a vegyesbolt. Csak épp negyed 2-t ütött az óra, a bolt pedig 2kor nyit. Mondtuk, hogy majd 2kor elmegyünk, de addig addig, míg csak elküldtek...Miközben azon vitáztunk, hogy mi a szarnak menjünk most, mikor ZÁRVA van, megkaptuk, hogy lusták vagyunk (na és akkor mi van?XD annak is kell lenni...XD) és különben is hogy képzeljük, hogy 11kor kelünk. Na most kövezzenek meg, mert a nyári szünetben nem kelek fél 7kor...-.- De ezt leszámítva tetszett a dolog.:D Angee-vel rengeteget beszélgettünk és nevettünk. Komolyan mondom, olyan mintha a testvérem lenne. Másfél éve vagyunk csak barátnők, de olyan érzés, mintha már vagy 20 éve ismernénk egymást. ( Főleg. hogy még egyikünk sem töltötte be a 20-atXD) Elmentünk az unkanővéréhez. 5 kis lurkójuk van. Mind imádni való. Annyira édesek voltak. Nem lehetett tőlük mozdulniXD Rajtunk csüngtek, de nem zavart. Én személy szerint imádom a gyerekeket.^^ A férje is atom jó fej. Rengeteget dumáltunk. Végre volt valaki, akivel intenzív beszélgetést tudtam folytatni a futball rejtelmeiről.:D Estefelé átjött a haverja is, akit szintén a szimpatikus emberek közé soroltam. Bár leszólta a mansonos pólóm.XD Megbeszéltük, hogy a nyáron mégegyszer lemegyünk és csapunk egy bográcsos bulit. Imádom az ilyen bulikat.^^ Jó társaság, jó levegő...megnyugtató. 

 

Összegzésben tehát jó volt a nyaralás, de az fix, hogy legközelebb a lady-k itthon maradnak!:DXD 

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr25597640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása