Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Irány Budapest...^^

2008.07.27. 22:18 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Legalábbis jövőre...ha sikerül leérettségiznemXD és felvesznek a BKF-re... Hát őszintén remélem, ugyanis azt a sulit pontosan nekem találták ki.:D Imádnék ott tanulni és ráadásul számomra tetszettős helyen is található. Anya a reggelinél rákérdezett, mi is a tervem a jövőt illetően. Mondtam, hogy lehetőleg túlélni a matek érettségit.XD De mivel nem nevetett, arra gondoltam, hogy komolyan kérdezi. Így hát kifejtettem, hogy gimi után BKF és mellette term. dolgozni fogok, ugyanis a két szép szememért nem kapok albérletet...-.-XD Addig csürtük, csavartuk a dolgot, míg végül anya kitalálta, hogy ő is felköltözik velem együtt...úgy sincs itt sok minden, ami visszatartó erő lenne...munkát pedig ott is lehet találni.:D Én csak örülni tudtam ennek, lehet hogy elmúltam 18, de nem érzem magam elég felkészültnek egy saját albérletre és az egyedül lakásra... De egy álmom valóra válni látszódik...mindig is szerettem volna Pesten lakni...szeretem a nyüzsgést, a sok embert, a tömeget... Jövőre kiderül, mi is lesz valójában:D

 

Reggel hívott Angeem. Pontosabban SMS-t küldött. Lényeg, hogy ma tudtam meg, hogy holnap reggel fél 10-re ott kell lennem és megyünk nyaralni. Mondtam is, jó hogy nem holnap után szól, hogy tegnap el kellett volna indulni...XD Mindegy...elterveztem, hogy bepakolok...hajat mosok, vasalok:D...meg minden, ami kell... Ja, persze...elaludtamXD Este 10 van, de még nincs semmim elkészítve...valahogy mindig így járok...XD Reggel kelhetek kb 6kor, és akkor talán elkészülök...Igen ez vagyok én. Mindig mindent a utolsó pillantban csinálok, amitől persze tiszta ideg leszekXD Ilyenor jobb elkerülni...XD Nos péntekig szünetelni fog a blog, mivel hogy nem leszek net közelben...már előre rosszul vagyokXD A nyáron hihetetlen net függő lettem...na majd a suli kigyógyít...XD

(Előre is bocsi a sok XD miattXD)

Ha visszajöttem, akkor pedig leírok mindent részletesen, mit is ökörködtünk mi ott Hidvégen^^ Addig is kész...vége...PONT

 

Címkék: budapest költözés nyaralás albérlet bkf

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr12588477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása