Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Esőben a legjobb a séta^^

2008.07.25. 22:06 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Ma kivételesen nem esett, mikor felébredtem. Sőt sütött a nap. Kezdtem örülni, hogy ma kijutok a lakásból. Aztán olyan fülledt, párás melg lett, hogy inkább mégis az eső mellett voksoltam. Imám meghalgatatott ugyanis délután megint szakadt.XD Akkor meg fáztam...mindegy dilemmaXD Ma ismét megvolt a hajvasalós-sminkelős tortúra...azt hiszem, egyre többet fogok ezzel szenvedni:D Doncsim kitalálta, hogy menjünk sétálni, bár még mindig esettXD Mondtam is, hogy de esik...válasz: Hozzá ernyőt! Ami persze nekem nincs...illetve volt...mindegy, hosszú történetXD Lényeg, anya ernyőével nekivágtunk 3-an a sétának.:D Útközben jókat nevettünk...XD "eltört az agya..." meg egyebekXD Nem is gondoltam volna, hogy a rossz idő ellenére ennyi ember kint bóklászik az utcán.:D Menyugodtam, hogy nem csak nekünk ment el az eszünk.XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Különösen boldog voltam, ugyanis végre meg tudtam hallgatni Emilie Autumn albumait. Szégyen szemre eddig nem igazán ismertem...De tudom, hogy az egyik nagy kedvenceim közé fog tartozni. Annyira szép és igényes a zenéje, hogy első hallásra "belé szerettem".^^ Az Opheliac című számát pl. vagy 20x meghallgattam egymás után.XD Bár vannak olyan számok is az albumon, amit ha rossz kedvem van, biztos nem szabad hallgatnom...XD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre erőt vettem magamon és megkérdeztem anyát, hogy majd esetleg megkaphatom e a könyvet.XD Persze igent mondott...mindig igent mond.:D Úgy imádom.^^ Nos az egészben csak annyi  bökkenő, hog még kb 2 hetet várnom kell...de ha belegondolok, 2 hét nem a világ végeXD Szal 2 hét múlva reszkess könyves bolt, mert jövök.XD

Címkék: zene séta eső könyvesbolt emilie autumn

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr85585932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása