Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Még mindig unalom van...-.-"

2008.07.20. 23:36 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Nos, délután óta éppen semmi nem változott...-.- Unalom van és sztem az is maradXD Egész nap itt poshadtam a szobámban, pedig kint tök jó idő volt...Sütött a nap meg mit tom énXD Egy baj van...nem szeressem, ha ilyen döglesztő, fülledt, fos meleg van:D (ja egyébként önkéntelenül használom ezt a rengeteg smilet...betegségXD bocsi...) Továbbra is Manson üvöltött (és még most is, csak halkabban, lehet túl fanatikus vagyokXD)...és ahogy megjósoltam anya meg is jelentXD Annyi különbséggel, hogy nem kezdett el papolni...Levágódott az ágyra és csak figyelte a fejleményeket:D Azt hiszem, épp a MyMonkey ment...(elég agybeteg szám...de én imádom) Erre tett pár kedves megjegyzést. (Pl.: Ja, hogy ez Manson? Én azt hittem, vmi bige nyekereg.) De nem baj, neki elnézem:D Unalmamban csak össze vissza kattogtam a neten, mikor eszembe jutott, hogy illene rendes profilt szerkeszteni a VampireFreaks-re regelt cuccomnak:D Miután azzal is végeztem, tényleg csak bámultam ki a fejemből...Biámnak épp arról panaszkodtam, h ő (nem nevezem nevén a srácotXD) megen kibékült a barátnőjével...-.-" Nem az én napom az fix.XD Jaj legjobbat majdnem elfelejtettem. Tehát unalom köbön--szobában tespedek--bejön anya...gondoltam untatom őt isXD Megmutattam neki a Dita Von Teese képgyűjteményemet^^ Azt hittem, hogy le fogja oltani, mint átlagban mindent, ami sztem jó:D De tetszett neki...Ööö mielőtt még bárki is azt hinné, hogy ferde hajlamaim lennének, elmondom, hogy nem vanXD Egyszerűen Dita a példaképem^^ Gyönyörű, okos, csinos...tökéletes:D Remélem, egyszer végre már én is olyan leszek, mint ő...Azt hiszem, mára zárom soraim... a semmit nem lehet ennél jobban taglalniXD kész...vége...PONT

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr2577340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása