Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Ruhák...álmok...álomruhák^^

2008.09.06. 11:54 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Tegnapi nap igen érdekesen alakult. Első jó hírként a tesi óra elmaradását jegyeztem fel.XD Helyette -mondta az ofő- megbeszéljük a ballagási ruhát... Tudtam, hogy nem lesz egyszerű düllőre jutni. 23 lány és 7 fiú az osztálylétszám...XD Egy ideig csak csendes megfigyelőként bújtam meg, mikor azonban egyre többen kezdték mondogatni, hogy "juj milyen cuki lenne a kosztüm alá rózsaszín fölsőt felvenni", akkor azért én is életjelet adtam.XD Végülis éppen mindegy, miben ballag az ember, mert nem attól lesz emlékezetes, de ha már kiadok több ezer forintot a ruhára, nehogy már olyan legyen, amit aztán többet az életben nem veszek fel...-.-XD Hál istennek rózsaszín felső elvetve...*puh*, helyette valami bézs színű izé lesz...nem baj, még az is türhető... Miután megszületett a döntés a színek felől, következett a fazon. Fűzőt akarnak csináltatni...felcsillant a szemem, hogy na végre valami jó ötlet.:D Bár valszeg egy kötözött sonka ábrázatát fogom kelteni, de sebaj... szalagavatóig (jan.30.) van még kis idő...majd koplalokXD

Régóta foglalkoztat, mit vegyek fel az érettségi bankettre... Találtam is pár gyönyörű ruhakölteményt. Kérdés már csak az, hogy anya is így gondolja e.XD Jó tudom, hogy nem babért árulják, de akkor is...egyszer van érettségi bankett.XD

Következzenek a gyönyörűségek, melyek elrabolták szívemet^^:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyszerűen álomszépek...Nem tudok velük betelni. És persze választani sem közülük.XD De mivel nem lehet rajtam egyszerre az összes, biztos, eljön majd az idő, mikor mégis meg kell tennem.XD Apropó! Ha már úgyis ilyen divatbemutatósra sikeredett ez a bejegyzés, megragadom az alkalmat és megosztom veletek egy másik álomruhám képét. Bár korai még ilyeneken gondolkodni és persze az sem mellékes, hogy ha szeretném sem tudnám felvenni vőlegény hiányában...XD, de ha már megtaláltam, akkor meg is mutatom.:D

Íme hát ő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Igen...igen...ez egy esküvői ruha^^ Nem éppen átlagos, de ki akar az lenni?:D

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr38650960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása