Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Nagy port kavart egy ártatlan cikk...

2008.09.02. 14:39 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Tegnap az évnyitón figyeltem fel, mikor az igazgató mondott valamit egy Dunántúli Naplóba írt cikkről, amiben az illető a háta közepére kíván mindenkit. Nevet nem mondott, és nem is hallottam tisztán a nagy zsivaj miatt. Sokan néztek rám, de mondtam, hogy áh az biztos nem én vagyok. Egész nyáron, ha 4-5 cikkem megjelent, azonban rengeteg más mindent írtam (a könyvem, verseket, novellákat...stb.), így el is felejtettem, hogy hohó én tényleg írtam, egyszer régen egy ilyet... Ma első órán, mint derűlt égből a villám csapás ért, mikor a magyar tanárom ismét elkezdte ezt a cikkes dolgot feszegetni. Bőszen mondtam is, hogy áh nem én voltam. Mikor is meglepett arcot vágott, neki ugyanis azt mondták, én voltam a tettes és hát ő a magyar tanárom... Bár ezt nem értem, mit tehetne ő az ellen vagy mellett, hogy én miket, hova és mikor írok?o.O Mindegy. Elmondta, hogy nem szabad mindent leírni, amit gondolunk, főleg ha egy intézmény neve mellett fut a miénk. Rontom a suli hírnevét...ez volt a burkolt lényeg. Érdekes...lassan két éve, hetente, kéthetente megjelenik egy-egy cikkem. Nem mondhatom, hogy soha, mert az nem lenne igaz -az igazgató néha-néha megdicsért-, de igen ritka volt, hogy szóba kerüljön, hogy igenis népszerűsítem a sulim... Most pedig, mikor valami nem tetszetős dolgot merek firkantani, akkor nekem ugranak... Érdekes, az egyszer biztos. Haza fele jövet is ezen rágódtam...nem értem, mit várnak el...nem fogom csak azért azt írni, hogy imádom az évnyitókat, mert a állítólag jót tesz a sulinak. Sztem ez baromság. Mutassanak nekem 5 olyan gyereket, aki szereti, ha vége a nyárnak és kezdődik a hajtás? Elég nehézkes lenne összekaparni... Mivel az igazgató a töri tanárom, illetve a filozófia, azt hiszem, nem leszek a kedvence... Remélem, azért nem fog nagyon szívatni, ha meg igen, akkor ez van... Sokszor hangoztatom, hogy mindig elmondom, amit gondolok, akkor is, ha az másnak nem tetszik. Az hogy , az a valaki jelen esetben az igazgató, hát ja... az elég szívás.XD Azért, hogy ne utáljanak ki, írtam egy úgynevezett tisztázó cikket, amiben kifejtettem, hogy full félre van itt értve minden...(Mert tényleg félre van értve...és ez zavar  legjobban-.-") Kíváncsi leszek a reakciókra...lehet évvégére máglyán égetnek el...XD

 

És itt a cikk, ami miatt kiakadtak az említettek:

http://dunantulinaplo.hu/index.php?apps=cikk&d=2008-08-12&r=2349&c=690842

És amit írtam, hogy elkerüljem a máglyahaláltXD:

 

Nagy port kavart egy ártatlan cikk
 
Pár hete jelent meg egy cikkem, melyben kifejtettem, nem szeretem az évnyitókat. Nem hittem, hogy ennek a ténynek ekkora súlya van. Úgy látszik, belefutottam egy olyan témába, amibe nem lett volna szabad. Bár nem értettem tanáraim reakcióját, hisz ez a gondolat nem az iskola ellen irányult. Nem azt jelentettem ki, hogy nem szeretem a sulim, vagy, hogy ez egy rossz iskola. Csak azt, bánom, hogy elmúlik a nyár, vége a lazsálásnak s kezdődhet a hajtás. Igen kellemetlen volt, mikor szembesítettek „bűnömmel”. Azt hiszem, nem hazudok, ha azt mondom, nem csak én vagyok ezzel így, hanem talán a Földön az összes suliba járó gyerek. S attól, hogy így érzünk, avagy jelen esetben éreztem, még nem jelenti azt, hogy ez egy ádáz iskola elleni propaganda akart lenni. Mikor jelentkeztem a tanfolyamra, amit az iskolámban indítottak tavaly áprilisban, akkor és ott azt mondta nekünk az a kedves bácsi, hogy írd le, amit gondolsz, írd le, amit érzel, és ha megfelelő, bekerülsz az újságba. Így tettem. Leírtam, amit érzetem és gondoltam. Büszkeséggel töltött el, hogy szinte hétről hétre viszont láttam a nevem. Akkoriban nem igazán hallottam visszajelzéseket a tanároktól. Kivéve talán az Igazgató Úrat, aki azért meg-megdicsért. És ha őszinte akarok lenni, már pedig az vagyok, nos, igen rosszul esett, hogy most mikor valami olyasmit írtam, ami nem mindenkinek nyerte el a tetszését, korholtak. Mikor pedig általános dolgokról szólt az írásom, szinte szó nélkül elszállt.

Címkék: cikk suli napló évnyitó lecseszés dunántúli

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr42644898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása