Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Véres művészet^^

2008.08.12. 23:33 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Anya mostanában egyre többször fejti ki, mennyire nem érti, miért is szeretem ennyire a véres képeket. Egyszerű. Nem vagyok se pszichopata, se elmebeteg. Teljesen normális vagyok (már amennyire én az lehetekXD). Sokan undorodnak ettől. Pedig ha mélyebbre néznének, látnák, nem más ez, mint művészet. Szépen beállított alkotások. Mint művészlélek (legalábbis én annak tartom magam) megfognak az ilyen dolgok. Szeretem az olyasfajta műveket, amik elgondolkodtatnak. Nos ahogy így elnézem, ez csak aprócska szösszenet, de véleményem szerint megért egy bejegyzést.^^

 

Címkék: vér művészet undorító elgondolkodtató gyönyörű

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr7613432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása