Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Belázadt a DVD-m...-.-"

2008.08.06. 22:24 | Dita^^ | 2 komment

6 évnyi hű szolgálat után, a mai napon úgy döntött a DVD lejátszóm, hogy szar a füledbe, én többet nem olvasom be se a CD-idet, se a DVD-ket... Mondanom sem kell,hogy idegbajtól gyötörve fetrengtem a padlón, miután 10edjére is kiírta az a tetű, h NODISC...XD Mondom, nem az anyád nincs...az előbb raktam belédXD Így játszogattunk, pontosabban ő játszott én pedig a hajamat téptem-.- Azért fél óra után megsajnált (gondolom) és beolvasta azt a szerencsétlen CD-t...de az, hogy a számot el is indítsa, valószínűleg túl nagy kérés volt a részemről...addig, addig míg ezt is lezsíroztam vele...végre elindult az egyik kedvenc számom (Long Hard Road out of Hell^^)...már épp belekezdtem az örömtáncba, amikor is akadozni kezdett... Na mondom, most volt elég belőled-.- Kikapcsoltam a fenébe...attól féltem, hogy hirtelen természetem miatt, lassanként megfogom az egész hóbelebancot és stílusosan kibaxom az egészet innen a 3. emeletről.XD Azóta nem nyúltam hozzá...elmondtam neki, hogy mennyire utálom és remélem tudja, hogy örök haragban leszünk, ha ezt így folytatja.XD

 

Miután ilyen jól elszórakoztam a nap egyik felében, gondolhattam volna, hogy lesz itt még valami...lett.XD Anya. Ki más?XD Tegnap unalmamban összefröcsköltem művérrel a fehér gardróbszekrényemet, illetve a szobaajtómat, egy két helyre tenyérlenyomatokat is biggyesztettem az összhatás végett...(sztem jól néz ki:D) Délután anya betoppant a szobámba már nem is tudom, miért. Elheveredett az ágyamon, közben persze erőteljesen magyarázta a dolgokat. Majd gondolom, meglátta a szekrényt. A reakciót a következő kis párbeszéd szemlélteti:

-Lányom, te normális vagy?

-Eddig abban a hitben éltem, de nem tudom. Miért?XD

-Hogy néz ki a szekrény?

-Nyugi, vízzel lejön. (legalábbis remélemXD)

-Nem azért, az óvodában szokták a kicsik így összekenni a bútorokat.

-Tényleg?! Pff...akkor mi miért nem játszottunk művérrel?:O Ez annyira nem fair...

Ezek után anya nem mondott semmit. Gondolom, elkönyvelte, hogy agybeteg gyereke van, azt annyi.XD

 

Címkék: cd dvd szívás óvoda szekrény belázad művér

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr94604209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happyrain 2008.08.07. 19:02:24

remélem ezekről a művéres cuccokról majd csinálsz képetket, h én s megnézhessem *.*

Dita^^ 2008.08.07. 21:41:41

jaja...még szép, hogy csinálok:DXD
süti beállítások módosítása