Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Imádom az idézeteket^^

2008.08.05. 22:17 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Ma amikor az egyik Manson-os weboldalon pötyögtem, a fórumban találtam egy topikot, ami kifejezetten az idézeteknek volt fenntartva...mondanom sem kell, fülig ért a szám.:D Azonnal olvasgatni kezdtem, sőt a legtöbbet el is mentettem. Legtöbb persze, magától Mansontól volt, de akadtak másfélék is.^^ Imádom az idézeteket olvasni, némelyek olyan önbizalmat képesek adni, hogy arra nincsenek szavak, egyesek megmosolyogtatnak, s néhány egy szempillantás alatt tör össze, ha akar...

Amikbe azonnal beleszerettem:

"Addig élj míg lehet, mert különben a világ eltemet!"

"Szeretlek.
Hiszem, hogy boldognak és szabadnak születtünk.
Veled könnyû lemondani róla..."

"Minek aggódni? Hisz már a Pokolban vagyunk..."

"Nehéz tisztának maradni egy mocskos világban."

"Ne vedd komolyan az életet.
Úgysem éled túl." -Elbert Hubbard


"A halál minden élet titkának a megfejtõje." -Jókai Mór
 

És most néhány magától a mestertől^^:

"Soha nem mondtam, hogy legyetek olyanok, mint én. Azt mondom légy önmagad, és különbözz!" (ez a kedvencem^^)

"Senki sem cigizhet a házamban. Bár néha én is rágyújtok, pedig nem dohányzom. Csak azért csinálom, hogy lázadjak a saját szabályaim ellen." (LOLXD)

"Elveszettebb voltam mint bármikor.Nem volt semmi amihez kötődhettem volna.Semmi érzés vagy félelem nem volt bennem - semmi amiért még reménykedhettem volna.És akkor rájöttem : nem mindegy, hogy meg akarsz halni, vagy csak nem akarsz élni. Ha meghalni akarsz, akkor legalább valami célt látsz magad előtt. Ha csak élni nem akarsz, akkor tényleg üres vagy."

"A művészet nyitottá tesz, a fasizmus szűklátókörűvé."

"Ne imádkozz, gondolkodj!"

"Miért kellene hinnünk egy olyan istenben, ki nem hisz bennünk?"

Itt ismét bebizonyította számomra, hogy egy intelligens ember.^^

 

 

Címkék: idézetek marilyn mester manson

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr72602602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása