Dita's Diary

Megpróbálok betekintést nyújtani az életembe. Ha érdekel, elolvasod, ha nem, akkor sem fogok esténként álmatlanul forgolódni az ágyamban....

Friss topikok

  • Firin Edhel: Nekem megvan. Olvastam. nagyon jóóóó(= (2009.11.09. 23:23) Esik...és esik...és esik...-.-"
  • Dita^^: :) én kifejezetten imádom a Rammsteint*.* alapjáraton és sem kedvelem a német nyelvet, de ők máso... (2008.12.22. 16:08) ...
  • Dita^^: Rimmel a márkája:D am csak kérdezz nyugodtan, ha gondolodXD (2008.11.07. 17:57) Fehér alapozó...:D
  • Dita^^: Igen, igen tudomXD Te is ien őrült fantikus vagy, mint én...XD Ne baj, egységben az erőXDXDXD (2008.11.02. 20:08) Örök szenvedély^^
  • Dita^^: oh nagyon szívesen...XD (2008.08.30. 22:56) Szökés MaratonXD

Linkblog

HTML

Szegény elsős gimisek...XD

2008.09.03. 17:36 | Dita^^ | Szólj hozzá!

Lassan tényleg kezdem sajnálni őket. Na jó, azért annyira nem, hogy ne szívassam őket. Elvégre ezen én is átestem anno. És ha jobban belegondolok, nem olyan durva dolgok, amiket az órák közti szünetekben végre kell hajtaniuk. Boyler haverom, Angeem és én általában gyúrmával a kezünkben közlekedünk a folyosókon. Számomra érthetetlen, miért menekülnek előlünk.XD Nem értem, miért nem szeretnek gyúrmából különféle állatokat vagy tárgyakat gyúrni?o.O A felhozatal általában a vörshangyával kezdődik, néha egy-egy réti sas vagy a kedvenc a vörösbegy is beficcen.XD De gyúrattunk, ill próbáltunk gyúratniXD 20 soros Steel bakancsot is, bár a gyerek azt mondta, hogy ő sajna megbukott az oviban gyúrmázásból.XD Ezen annyit röhögtem... Sztem mindegyiknek így kellene felfogni...hogy ez egy poén és nevetni rajta. Majd eljön az idő, mikor ő szívatja a gólyákat... Annak idején én is fújtam egész szünetben a táblára rajzolt gyertyát, mer az mijen jó, h bejön az végzős és azt mongya, h na fújd el...XD vagy pl úsztam a padon, mint vmi szerencsétlen. Sőt egyenruhánk is volt... egy héten keresztül minden szarral teleaggatott szalmakalapot kellet viselnünk és egy táblát a nyakunkban, amin be kellett mutatkozni. Az én kalapomon tescos újságdarabok, lila pomponok, meg wc-papír guriga díszelgett...úgy gondoltam, h akk poénkodjunk, és a táblámra rávéstem a: Ha olyan messze laknék, amilyen hülye vagyok, sosem érnék haza! szöveget.XD Tehát én is végig jártam ezt az utat. Most pedig jókat röhögök rajta. Ami viszont idegesítő, mikor az arcunkba lobogtatnak egy fecnit, h őket már pedig nem lehet szopatni... Az ilyenek sajnos a szecska-avatón fognak oltári nagyot lesni, mikor a legagyamentebb feladatokat megkapják... de ha nekik ez kell, hát tessékXD Most, hogy elkezdődött a suli, pár nap alatt annyi élményem lett, mint szinte egész nyáron... Ma tisztáztam az igazgatóval ezt a szar cikkes dolgot... Na az mekkora flash voltXD Odamentem hozzá, a gyomorideg azért dolgozott... nem tudtam, most lekiabálja a hajamat a fejemről vagy csak szimplán elhajt a halál faszára...XD Végül kiderült, h no para...nem is volt semmi gond...-.-XD Na mondom, ezért akkor érdemes volt itt túráztatni engemXD Mindegy, a lényeg, h ez is lezárva...:D Az órák azonban ugyanolyan unalmasak...ma bioszon azt hittem elalszom, de nem mert figyelni kell... figyeltem is...már amennyire lehetett... nem tudom, ki hogy van vele, de a genetika nem az én asztalomXD Aztán jött egy fizika...azon csak beszélgettünk, tanbá jófej és az első órán nem vettünk szart se, azonban elmesélte, milyen csillagászati összegbe fog kerülni a ballagás... erősen gondolkozom, h meik bankot robantsamXD Lehet az Erste lesz... az közelebb van kb 10m-el, mint a K&H...XD Volt még egy uncsi ofő, meg egy keserves nyelvtan is...-.-XD De na azért nem panaszkodom:D Sztem tegnap éltem át a hónap poénját, mikor is tesizni kellett volna... na, nem vagyok az a sport ember, van ienXD Bár majd ráveszem magam, mert a 2es tesijegy lehúzza a kibaszott átlagomXD Így hát érdeklődve odamentem a tanbához és megkérdeztem, mikor futunk coopert... majd ősszel, mondta. Poénból mondtam hogy áh én majd bakancsban futom le, merazmijenjó. Ő meg komolyan vette és csillogó szemekkel közölte, h akk az udvaron (mer mi ott futjukXD) elég 4 kör és 5öst ad.XD Mondom jó van vazze.XD

Aztán rám néz és megkérdezi: Te amúgy ilyen rocker vagy? 

Válaszom: Nem tanár úr kérem, én diszkós vagyok, Nem tetszik látni?:O (haverok már szakadtak a röhögéstőlXD) Minden hétvégén a diszkóban rázom magam. 

Gondoltam veszi, hogy poénkodok, de nemXD Komoly arccal nézett és megkérdezte, hogy most komolyan? Nem tudtam hova nézzek, annyira röhögnöm kellett. Mellesleg az aznapi öltözékem: Mansonos póló, egy szakadt farmer térdgatyaXD meg a 10 soros bakancsom.XD(olyan igazi csöves feelingXD) Na mindegy. Végül odasétált Boylerhez (aki ilyen black-es féle csávóXD) és megkérdezte tőle is... A lényeg az, hogy hát khm...ja, szegény tanbá nincs éppen tisztában a fogalmakkal. De nem baj, mi így szeresük...XD

Címkék: suli szívatás gólya gimi bakancs szecska gyúrma

A bejegyzés trackback címe:

https://dita-von-teese.blog.hu/api/trackback/id/tr62646797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása